Office 2013 activatie
GhV
2013-03-12 13:56:03 UTC
Wie kan mij helpen aan een werkende oplossing om Office 2013 te activeren?

Ik werk met 64 bit software.

http://bobbo63.no-ip.org
upload
upload

Alvast mijn dank.

Gerben
jaapie
2013-03-13 11:20:11 UTC
Post by GhV
[...]
Hallo Gerben,

Als het goed gegaan is heb je een crack.
Bij mij werkt hij naar volle tevredenheid

Groeten, Jaapie.
GhV
2013-03-13 15:12:16 UTC
Post by jaapie
Post by GhV
[...]
Hallo Jappie,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb een ZIP bestand van je gekregen, met daarin een mapje test.
Dit mapje is helaas leeg.

Mijn oude bestand, en wat ik gedownload heb werken helaas niet of niet meer.

Misschien kun je het nogmaals proberen.

Alvast mijn dank.

Groet,

Gerben
jaapie

Groeten, Jaapie.
Carpe_Diem
2013-03-13 17:25:06 UTC
Post by jaapie
Post by GhV
[...]
Hallo Jaapie : kan je de crack ook naar mijn mailbox sturen :
luc DOT declercq AT gmail DOT com
Dank bij voorbaat!
jaapie
2013-03-13 19:08:42 UTC
Post by Carpe_Diem
Post by jaapie
Post by GhV
[...]
Hallo Luc,

Mailtje is onderweg.

Groeten, Jaapie.
peter30 <peter@@@@@zonnet.ml>
2013-03-13 18:50:37 UTC
wil je deze hebben ???
Microsoft Office Professional Plus + Visio Professional 2013 Nederlands
v1.0

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Deze versie van Office is bedoeld voor een Clean Instal van Office.
Het is niet mogelijk om met deze versie extra onderdelen aan je huidige
versie van Office 2013 toe te voegen!
Dus maak direct de juiste keuze!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*****************************
Wat kunnen jullie verwachten:
*****************************
*Microsoft Office Professional Plus + Visio Professional 2013
Nederlands v1.0
*De software is geactiveerd met de laatste KMS Pico (180 dagen)
*Updated tot en met Maart 2013
*Deze software is getest op een (Schone) Vinny27 - Windows 7 Ultimate
Januari 2013 (32/64bit)
*Deze software is getest op een (Schone) Vinny27 - Windows 8 PRO Maart
2013 (32/64bit)
*Software die ik spot is altijd virusvrij
*Bestandsgrootte: 3.22 GB

***********************
Installatie instructies:
***********************
***Microsoft Office 2013 Professional Plus 2013 Volledig en Unattended
installeren***
-Kies je voor de Unattended Knop , zal het Office Pro Plus pakket
volledig en unattended geinstalleerd worden.
-Er is een knop voor de 32-bit versie , en een knop voor de 64-bit
versie. maak hier jouw keuze.
-Krijg je de vraag om opnieuw op te starten, selecteer dan nee. (Anders
gaan de Updates en activatie er niet mee achteraan!)
-Na installatie zal automatisch de Updates en Activatie toegepast
worden.
-De installatie is voltooid zodra dat aangegeven wordt , en alle
schermpjes verdwenen zijn.

***Microsoft Office 2013 Professional Plus 2013 met eigen geselecteerde
onderdelen installeren***
Let even op:
Zodra het Office installatie scherm verdwijnt / voltooid is, komt er
een Office scherm naar voren!
Sluit dit scherm even, en dan gaan de Updates en Activatie vanzelf
verder.

-Kies je voor de Keuze knop, kijg je net als de standaard office setup
gewoon de keuze welke onderdelen van office je wilt installeren.
[...]

***Microsoft Office Visio Professional installeren***
-Microsoft Office Visio heeft geen keuze mogelijkheden en wordt dus
Volledig Unattended Geinstalleerd
[...]

***De Losse Activator***
-Er is een Activator knop , waarmee je ten alle tijden Microsoft Office
+ Visio kan heractiveren / verlengen naar 180 dagen.
-Ook zal deze Activator direct je Windows 8 Professional opnieuw op 180
dagen zetten , mits je een KMS activatie hebt!

*****************************
Hoe deze office te gebruiken:
*****************************
*Branden
-Installeer IMGBURN
-Rechtermuis op de .ISO , gevolgd door "openen met" , kies hier voor
IMGBURN
-Gebruik 4x speed , en laat je systeem tijdens het branden even met
rust!
-Open de DVD via Computer en kies voor "autorun.exe" Als ADMINISTRATOR

*Mounten
-Mount de Iso met UltraIso of Virtual Clone Drive.
-Ga naar Computer en open daar Microsoft Office DVD
-Kies hier voor "autorun.exe" Als ADMINISTRATOR

*****************************
Extra Melding / Waarschuwing:
*****************************
*Ik las bij de KMSPico activator, dat mogelijk de permanente windows 8
Activaties (Geen KMS Activatie) , mogelijk problemen zouden kunnen
opleveren.
*Voor activaties met een KMS server zoals mijn bewerkte Windows 8
OSsen, hebben hier geen last van. Uiteraard ook niet voor Windows 7.

**************************************
AVG Antivirus en/of Internet Security:
**************************************
Voor de AVG gebruikers:
AVG scanners geven op al mijn installers een false positive melding!
Alle andere scanners niet!

Wil je een uitgebreid resultaat zien hoe alle scanners op dit bestand
reageren?
*Upload deze setup naar:
https://www.virustotal.com/

***Hoe toch de software te installeren:***
*Schakel even tijdelijk je scanner uit via de instellingen van het
programma.
*Lukt dit niet? Dan via msconfig..
*Typ in het zoekvak van het startmenu "msconfig" (zonder haakjes),
gevolgd door enter!
*Kies het tabblad opstarten
*Haal hier het vinkje even weg bij je scanner
*Restart je systeem , en installeer de software.
*Restart je systeem en ga weer naar msconfig , en vink je scanner weer
aan.
*Na een restart , staat je scanner weer aan
GhV
2013-03-13 19:45:38 UTC
Post by peter30 <peter@@@@@zonnet.ml>
[...]
Hallo,

[...]
[...]